About Me

My photo
bangga dengan nama yang diberi. sangat sayangkan mereka di sekeliling saya.

Wednesday, April 16, 2014

T U L I S S E M U L A

hey asslamualaikum.
ok tengok tajuk dekat atas tu je dah tahu kan.
dah berapa lama aku tinggalkan blog ni angkara rasa bosan, tak tahu nak tulis apa, rasa diri poyo nak tulis tulis ni padalhal takde orang baca dan banyak fact lain lah. 
tapi harini tiba-tiba setelah melakukan pembersihan blog dan telah mendelete post-post lama yang entah apa-apa aku rasa nak tulis semula blog.

tapi seperti yang anda lihat TAJUK BESAR tu aku tulis IKUT SUKA AKU.
means ikut suka akulah nak tulis apa pun kan?
means ikut suka oranglah nak baca ke tak kan?
so ikut suka kita lah nak buat apa dalam blog ni..

tapi janji tiada unsur provokasi mana-mana pihak yang boleh mendatangkan saman dekat diri sendiri. hehehe

Motif tulis semula blog adalah ingin share benda yang baik dan in shaa Allah pengalaman tu anugerah Allah yang tak terhingga dan tentunya semua itu ada baik dan buruk pengajaranNya kan.
jadi bila share benda elok benda yang boleh membuat otak kita berfungsi apa salahnya kan?
untuk kebaikkan semua.

ok first entry ni toksah lah yea kita nak tulis panjang lebar.
kang penat kang aku nak baca balik apa aku tulis.
*ikut suka aku lah nak baca balik apa aku tulis*

so akhiri entry ni dengan pengenalan diri baru.
ini aku 
 aku suka begambar
masih belajar
masih berusaha untuk mencintai bidang perlancongan :)